woensdag 1 juni 2011

Ach

Ons lied gaat van oh! en kijk
en van allemaal samen
van we zijn er nog niet helemaal
zeker van,maar wel klaar voor

Ach ik zing enkel strofes nog
de refreinen ben ik kwijt

Moeder ze gaven ons helm en pen
Eindelijk zijn we nodig aan het front
Eindelijk zijn de hordes hier
De hordes die ons marlboro verkopen
de hordes met hun soa's hun dogma's
hun ijzige schaamtes
en hun woestijnsgeest
de hordes de hordes

ik ben geen nationalist,
ik heb nooit mijn grenzen gekend.

Onze doelen zijn helder
We willen gelauwerd
We willen gebalsemd
de leden geboekstaafd en de dagen ontleed
opgeklopte koppen in de kranten
Met weidse gebaren redigeren we alvast ons dagboek

Ach, ik ben broos als zwarte huid,
en vluchtig als de geur ervan.


Nu nog is het een bange, kleine wereld
en wij zijn breed
we zullen nog al eens

Ach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten